poniedziałek, 16 lutego 2015

Sesja z Heroldem Haroldem!!

A więc na wstępie wyjaśnię kim jest Herold Harold. Herold Harold to mój misiek (ukradłem go z pokoju siostry XD ale jest miękki i fajnie się do niego przytula kiedy czuje się zbyt samotnym). Ano i kolejny zdziwienie sweter który mam na zdjęciu jest królem swetrów i nazwałem go Herold Harold I... Nie pytajcie dlaczego nazywam rzeczy martwe XD takie schizy. Ano i mam informację dotyczącą opowiadania a więc trzeci dział opowiadania o "Elijah i jego przyjaciele" będzie super i nawet chcę z moją 99-letnią babcią zrobić zdjęcia promo XD ale będzie później ponieważ po feriach tzn dzisiaj jestem chory i będę musiał nadrabiać zaległości co z kolei przysporzy zaległości na blogu ;--; ale nie martwcie się mam przygotowane już kilka innych postów tylko wstawię je z odstępem czasu.
I'm gonna kill you ^~^

waiting for someone

smile

Lay

Strike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz