piątek, 6 lutego 2015

Ferie!! #wolne #Urodziny

A, więc co u mnie w skrócie. Żyję i jem sobie teraz kanapkę oraz piszę post (teraz myślę, że to taka troszkę mistyfikacja taka sytuacja, bo piszę o tym jak piszę bloga i teraz piszę o tym jak piszę pisząc...). W skrócie jutro 02.07 mam moje Urodzinki!! Ano i w dzień moich urodzin wyjeżdżam w góry, ale no cóż fajnie będzie na stoku. Dostałem nowy telefon na urodziny rzecz jasna oraz pufę, ale to drugie nie wiem jak i skąd XD. Ano i teraz używając potęgi internetów w końcu odkryłem instagrama ale szczerze mówiąc pewnie nie będę go używał. Kupiłem wiele rzeczy na sesje z przyjaciółmi jakieś maski w kształcie kota oraz lampion, cekiny. O jejku jeszcze zacząłem cosplay ciela, ale taki jak te zupki chińskie, czyli instant XD. Wszystko jakoś się niby układa dobrze, ale ja nie mam takiego poczucia, ale no cóż jakoś to będzie. Nie mogę doczekać się wyjazdu w góry oraz sesji po, nim. Mam dużo energii. No właśnie dam za niedługo zapowiedź kolejnego działu do opowiadania, ale muszę wymyślić aby zapowiedź była epicka.
Ps. czytając tego posta po raz trzeci  stwierdzam że jest zakręcony ;)
Ps2. Zdjęcia!!







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz