wtorek, 7 kwietnia 2015

Poświęcenie konieczne

Przychodzą takie chwile w życiu człowieka że musi zdecydować o kilku ważnych sprawach. Ja zdecydowałem dla własnego dobra...

Czasami człowiek wie co ma zrobić aby przestać odczuwać ból ale jeśli wiąże się to z jakąś cenną stratą to boi się podjąć ryzyko. Piszę ten post też trochę skierowany do moich przyjaciół którzy może to przeczytają. Bo właśnie ich muszę od siebie na jakichś czas odsunąć myślę że to dobra decyzja na początku boli bo pewnie są na mnie wściekli albo nienawidzą mnie. Całe moje dotychczasowe życie podporządkowywałem innym a nie własnym celom. Kiedy w końcu znalazłem coś w czym się mogę realizować czyli na przykład tego bloga czy też fotografię lekko coś się we mnie ruszyło. Myślę że był to przebłysk tego że nie chcę być zależny od kogoś a byłem zależny od rodziców czy też przyjaciół przynajmniej tak się czułem. Kocham moich przyjaciół ale muszę zrobić coś dla siebie i odciąć się od nich nie mogę napisać dlaczego ponieważ jest to moja własna sprawa ^^ ale powiem tylko że nawet jeśli się z kimś przyjaźnimy i podejmiemy decyzję o tym aby na jakichś czas odpocząć czy też może nawet na stałe zerwać kontakt z tymi osobami to jeśli podejmujemy taką decyzję podyktowaną umysłem a być może sercem nie bójmy się tego być może osoby najbliższe nas znienawidzą ale to w końcu chodzi o nasze szczęście a nie o to by być niewolnikami i dawać szczęście innym samym się smucąc. Podsumowując nie bądźcie niewolnikami własnego umysłu tylko dlatego że boicie się stracić najbliższych bo taka prawda że jeśli was kochają to zrozumieją waszą decyzję i jak to w świecie niektóre ścieżki się zacierają ale nowe powstają :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz