poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Cosplay ciąg dalszy!

Najpierw informacja!! Nie robię na razie cosplayu Ciela ze względu na jego trudność ;-; wiem przepraszam. ale za to nie martwcie się (wiem że zapomnieliście o cosplayu ale co tam ja też XD) robię cosplay Gabriella z Exitus Letali którego autorką jest Kattlet (polka). Warto przeglądnąć jej mangi bo są boskie ^^ ano ale wracając do tematu mam już soczewki do cosplayu czekam na czerwoną peruke oraz w między czasie szukam odpowiednich ciuchów do przebrania :P trzymajcie kciuki czas do 30 maja bo wtedy pędzę na Magnificon może ktoś będzie jeśli tak to piszcie w komentarzach!! A poniżej obrazki Gabriella!!


4 komentarze:

  1. Ja się wybieram, może się zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  2. A z ciekawości, gdzie kupowałeś soczewki? Wiem, że duży wybór modeli do cosplaya jest w Eyetoeye.pl i na pewno można coś dla siebie znaleźć ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczewki kupowałem na Allegro mogę ich używać przez rok są to zerówki ponieważ nie mam wady wzroku. A jeśli interesuje cię strona na której kupowałem to proszę: http://allegro.pl/kolorowe-soczewki-kontaktowe-crazy-wild-eye-60-ml-i5389531895.html

      Usuń