czwartek, 23 lipca 2015

Powrót z Czchowa!! (czyli wakacje z przyjaciółmi)!!

Wróciłem z wakacji na których bylem z moimi przyjaciółmi!! Było supi Bawiliśmy się śpiewaliśmy chodziliśmy w różne miejsca. Tak właściwie to był pierwszy6 taki nasz wyjazd całą paczką i nie zawiodłem się. Wiadomo jak to na wyjeździe że pierwsze dni były najtrudniejsze żeby się zaaklimatyzować. Miewszkaliśm blisko domku Liścia w namiotach. Szczerze nie tęsknię za spaniem przez 9 dni w namiocie bo plecy bolą heh. NA początku leżeliśmy i nic nie robiliśmy potem zwiedziliśmy miasto rynek i basztę która była na jakiejś górze. W ten dzień kiedy byliśmy na rynku akurat padało ale nas to nie obchodziło. Mieliśmy troszkę daleko do sklepów ale no cóż trudno się mówi heh. Najlepsze były chyba pielgrzymki do biedronki która była oddalona o 6 lub 7 km od naszych namiotów. W jeden dzień wybraliśmy się na wycieczkę do Nowego Sącza do którego wrócę drugiego sierpnia znów na wakacje do rodziny. A wspominając już o Nowym Sączu to utknęliśmy tam na noc bo okazało się że rozkłady autobusów się zmieniły i nie mieliśmy powrotnego do Czchowa ale na szczęście moja rodzinka nas poratowała i spaliśmy jedną noc u nich. W sumie było to nawet zabawne bo przyszliśmy i takie WTF? A oni nam grilla zrobili i wszystko przygotowali ja po połowie uczty odpadłem i już nie mogłem jeść... Zawsze tak jest kiedy tam przyjeżdżam i nagle mam 4 kilo wagi więcej heh. A po Nowym Sączu na następny dzień razem z wyrocznią poszliśmy na mrożoną kawę do restauracji poniżej góry na której spaliśmy. Kawa w tej restauracji to jak marzenie aww <3.
Po kawie wybraliśmy się do zamku Tropsztyn w Tropiu. Zamek był fajny ale mieliśmy dość ze względu na panującą temperaturę. Następnego dnia się wylegiwaliśmy i mieliśmy grilla. W zeszły wtorek byliśmy na kąpielisku "Chorwacja" i bawiliśmy się świetnie niektórzy poszli na rowerki wodne inni pływali potem kajakami a jeszcze inni po prostu pływali i skakali do wody ^^. I tak minęły błogie dni w Czchowie i teraz powróciłem do ukochanego

A liść myśli że jest tancerzem XD
jozue szuka gwiazd za dnia XD
I ta wściekłość w moich oczach gdy czekałem na nich na pół godziny i było strasznie gorąco


Wojt i liść oraz prawilna dama z łasiczką!

Wercol XD



Pij na zdrowie ^^

Selfie bardzo !!








Cukier tak bardzo w makro








domu. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz