poniedziałek, 6 lipca 2015

Koniec z Depresją!!

A więc tak w tym poście chciałbym się z wami podzielić z jednej strony smutną a z drugiej bardzo szczęśliwą wiadomością. Dzisiaj był ostatni dzień pożegnalny z moją psychoterapeutką którą uwielbiałem i strasznie trudno mi było się z nią pożegnać. Ale powiem wam tyle że to również oznaczało że zakończyłem terapię i jestem szczęśliwy bo zwalczyłem depresję która mimo tego że mnie dręczyła odeszła w niepamięć i powiem wam tylko tyle... Warto walczyć z przeciwnościami które stawia przed nami życie dla mnie depresja była również nauką pokory do siebie samego i innych nauczyła mnie również że jeśli chcesz to możesz to przezwyciężyć!! Dziękuję mojej pani psychoterapeutce za wszystko bo dzięki temu że wskazała mi drogę którą mogę iść i pójdę przed siebie. Wspominam również nasze filozoficzne pogawędki które były bardzo ożywcze dla mnie i mam nadzieję że dla niej również. Przez prawie 4 miesiące walczyłem i udało się czy szybko czy nie ? Nie wiem dokładnie ale dla mnie to jest życiowa wygrana :)) i oby stara przyjaciółka depresja nigdy nie powróciła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz