poniedziałek, 2 lutego 2015

Empatycznie.

"hehe lesie jesteś taki śmieszny XD"

 

Dzisiaj post o mnie trochę i ludziach empatycznych. Ludzie już tak mają, że dzielą się na tych, którzy ranią i na tych, którzy są zranieni. Na ogół jest tak, że ludzie, którzy nie posiadają empatii bawią się tymi empatycznymi. A my empatyczni chcemy tylko jednego być szczęśliwymi oraz pomagać innym. I tutaj rodzi się pytanie. To czemu nie jesteśmy szczęśliwi?? Dla mnie odpowiedzią jest to, że chcę pomagać każdemu, kto ma kłopot udaję silnego dla innych a tak naprawdę jestem słaby. Dlaczego pomagam innym?? Odpowiedź jest prosta "bo nie chcę aby, kto ktokolwiek czuł tak wielki ból, jak ja lub nawet większy". Często przedkładam własne szczęście nad szczęście innych. Wkurza mnie to strasznie, ale robię to i udaję, że sam sobie radzę. Jednak to nie tylko mój problem wielu ludzi empatycznych ma ten sam problem niską samoocenę oraz przedkładają własne szczęście nad szczęście innych. Nie powinniśmy tak robić nawet, jeśli to samolubne nawet, jeśli ludzie posądzą nas o egoizm. To musimy pamiętać, że bez względu na wszystko każdy człowiek dąży do własnego rozwoju, więc wzywam empatycznych ludzi rozwijajmy się i w końcu zdobądźmy to nasze upragnione szczęście. Nie pozwólmy bawić się naszymi uczuciami. I na koniec dodam tak boję się ludzi i dlatego ich nienawidzę, ale to tylko durna maska, bo tak naprawdę chciałbym poznawać mnóstwo ludzi, ale boję się... I muszę nad tym popracować ;), ale myślę, że dam radę.

P.S: byłem dzisiaj na spacerze samemu z aparatem i źle się to kończy XD. Wyjaśniając mam z 50 zdjęć z samym sobą ;--; nie że źle ale w lesie nic się nie działo a jedyną atrakcją byłem ja. 

2 komentarze:

  1. empatia jest dobra ale nie w przesadzie trzeba też umieć być asertywnym i dbać o siebie a nie myśleć tylko co inni poczują i pomyślą trzymam za ciebie kciuki bo mam podobnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ale ja czasami chciałbym żebym miał mniej troszkę tej empatii. Ale cóż wolę być dobrą duszyczką niż krzywdzić ludzi ;)

      Usuń