środa, 26 listopada 2014

Ważne info!!

O boże, boże strasznie przepraszam, ale mam tyle na głowie postaram się jutro (27.11) dodać coś na bloga, ale nie chcę obiecywać, bo chcę bardzo pisać i wstawić zdjęcia, ale jest jeden problem!! Czas!! Nie mam za dużo czasu ostatnio objawy depresji się nasilają, ale jakoś sobie radzę ze sobą, więc jest dobrze, poza tym mam dużo zdjęć chyba 400, bo byłem na wycieczce w muzeum zamkowym w Pszczynie. I zakochałem się w tym stylu chciałbym mieć taką rezydencję. Eh będę mieć XD grunt to myśleć pozytywnie... No i widzicie znów się rozpisałem a miało być krótko. Poza zdjęciami z muzeum mam też parę fajnych z zajęć fotograficznych. A dalsza część o Elijah nie wiem, kiedy będzie, ale jak ogarnę szkołę i zaplanuję już sb cały tydzień to wkradnę w, nim 2 albo 3 godziny na pisanie opowiadania. A tym czasem zapraszajcie nowe osoby aby zobaczyły bloga i naprawdę piszcie w komentarzach, bo dajecie mi ogromną moc do pisania tego wszystkiego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz