sobota, 22 listopada 2014

99 Urodziny prababci!!


A, więc tak wczoraj (21.11.14) byłem w kinie z moja przyjaciółką Wercolem i jej koleżankami na maratonie Igrzysk śmierci w multikinie było super ^^ mniejsza o to, że Wercol spojler-ował mi połowę filmów "Dzięki Wercol!!" XD. Ale wracając do rzeczywistości i do tego co teraz to przyjechałem do domu koło godziny 8:20 poszedłem spać i obudziłem się koło 15:30 koło 16 przybyła cała rodzinka na urodziny mojej ukochanej prababci Helci, która skończyła już 99 lat był tort i szampan, ale najważniejsze jest to, że babcia się ucieszyła. Potem razem z kuzynem i kuzynką wariowaliśmy i jedliśmy tort. Ale wrócę do babci to naprawdę ma ona chyba najlepsze serce z ludzi, których znam jest płaczliwa, ale to dlatego, że martwi się o wszystkich. Haha przypomniało mi się, że nie śpiewaliśmy jej już sto lat tylko dwieście ^^. Powiedziała mi, że chce przynajmniej dożyć do mojej osiemnastki. Oby żyła jak najdłużej "Wszystkiego najlepszego Babuniu!!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz