wtorek, 4 listopada 2014

Moje dno i wybicie!!

Ostatni czas jest dla mnie szczególnie ciężki napływ stresu i smutku jest coraz większy jednak nie poddaję się. Wróć czekaj teraz się nie poddaję... Miałem kilka dni temu próbę samobójczą i powiem jedno nie warto tego robić trzeba pomyśleć o innych oraz o sobie samym. Chociaż bym upadł na sam dół piekieł nie ulęknę się zła jak upadły anioł z połamanymi skrzydłami będę wspinać się do mego skarbu, czyli "szczęścia". Upadłem na samo dno, ale również odbiłem się od niego!! Nie mogę jednak zapewnić, że wygram moją walkę z depresją, ponieważ jest coraz gorzej, ale nie mogę się poddawać potraktuje to jako moje wyzwanie i nie poddam się naporom nienawiści i żalu!! Stay Alive!! Trzeba żyć, choćby nie wiem jak było źle!! Trzeba ruszyć się do przodu i zmienić swoje stare nawyki!! Ponieważ depresja siedzi w nas samych i to my musimy zwalczyć zrodzona i karmiona naszymi obawami urosła, lecz teraz musimy przebić!! Nadal realizuje swoje pasje!! Boję się o szkołę xd, że mogę sobie popsuć oceny, ale stwierdzam, że mam swój plan na życie jak oczywiście nie zdam matury czego sobie nie życzę!! A no i kocham wykrzykniki dodają mi motywacji, gdy piszę co czuję "!!" wykrzykniki forever!! Dobra a wracając to muszę przestać martwić się co myślą o mnie inni to moje życie!! A nie ich, więc jak, im się coś we mnie nie podoba to trudno niech spadają mam trudny charakter wiem, ale cóż, za to mnie ludzie kochają <3


Zdjęcia z zajęć fotograficznych :) Nie umieszczam zdjęć z twarzą koleżanki, więc myślę, że się nie obrazi!!
I bonusowo mój uśmiech!!
 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz