środa, 12 listopada 2014

Jesienna Parabola ^~^

 Moja siostra w poniedziałek zrobiła mi pyszną kawę i oczywiście zrobiłem zdjęcie na szybko i wyszło całkiem nieźle ^~^



A, więc powiem dzisiaj tak u mnie wszystko dobrze!! Dzisiaj znów spotkanie Gps było super tematem dzisiejszego spotkania była manipulacja. Dowiedziałem się dużo w tym zakresie i w sumie teraz wiem jak go wykorzystywać ^^, ale spokojnie tylko do dobrych celów!! A ogółem w poniedziałek było głupio xd, bo pouczyłem się na niemiecki i do dzisiaj przeżywam ocenę jaką dała mi nauczycielka, bo dała mi 2 ;-;, ale no trudno ona chyba mnie nie lubi... Oczywiście musiało stać się coś dziwnego dzisiaj, bo czemu, by nie!! Gdy wracałem z dziewczynami z Gps-a to wsiadł do autobusu taki dziwny pan... Ale coś tam chciał pytał się o swój telefon czy jest rozładowany i o inne dziwne rzeczy a na końcu pokazał nam, że ma rozwaloną lewą rękę w przedramieniu tak, że zamiast skóry było widać gołe mięśnie fufuf, ale potem już nas się nie czepiał no cóż Ciężkowice XD... A, gdy wróciłem do domu musiałem się uczyć na matmę i fizykę, ale jak widać nie uczę się tylko wstawiam posty na bloga brawo dla mnie!! Ale tak właściwie to... zrobiłem sobie ściągę na fizykę a na sprawdzian z matmy umiem, bo przerabiałem to tydzień temu z moją korepetytorką. A no i w końcu, o co chodzi z jesienną parabolą?? Chodzi o to, że mam straszne wahanie humoru na początku myślałem, że to przez depresję, ale teraz tak patrzę i to pewnie przez pogodę, ludzi i depresję, ale tak, to jest w życiu, że raz jest źle a raz dobrze. Nauczyłem się ostatnio czegoś ważnego!! Nie wolno ufać zbytnio emocją, bo oszukują człowieka i zaślepiają jego umysł!! Powinno się słuchać zdrowego rozsądku i emocji, ale niech nie biorą góry nad rozsądkiem!! No i cóż mogę dodać rozwijam się fotograficznie i wysyłam do was pozytywną energię (wom!! wom!! Odgłos wysyłania pozytywnej Energi!! XD).

2 komentarze:

  1. Taak, ty to masz szczęście do nauczycielek z niemieckiego~ XD Żadna cię nie lubi x3
    Kurdę, żałuję, że nie było mnie na GPS, przydałoby mi się coś o manipulacji... c;
    A tam, jaka jesienna parabola... Jesień to moja ulubiona pora roku, nie rozumiem, jak niektórzy mogą jej nie lubić .-.
    Czekam na więcej fotograficznych zdjęć, bo bardzo je lubię c:
    ~Shade (aka. Wercol)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Wercolku dodam nowe zdjęcia jutro albo w w wtorek ^~^

      Usuń