czwartek, 4 czerwca 2015

Ludzie istoty doskonałe?? A może doskonali aktorzy??

Zastanawia mnie jak wielu ludzi kłamie i ukrywa się za różnego rodzaju maskami. Z jednej strony to dobrze ale z drugiej jeśli wszyscy kłamią to co nam przychodzi z szczerości? Nie umiemy zweryfikować czy nasz rozmówca kłamie czy też ukrywa pewne intencje. Ludzie ponoć są doskonałymi istotami stworzonymi na obraz wielkiego bytu jakim jest bóg. Na podstawie ludzkich zachować można stwierdzić że bóg jest kłamcą i że wszyscy ludzie kłamią ponieważ ta o to cecha odzwierciedla wielkiego boga. Smuci mnie to wielce że ludzie kłamią oczywiście jest wielu którzy są szczerzy i to dobrze jednak szczerość może przynosić to samo co kłamstwo oraz ostatnio strasznie łatwo pomylić szczerość i prawdomówność z kłamstwem które różni się jedynie ukryciem prawdziwych informacji. A więc czy kłamstwo jest dobre? Nie jest dobre dzięki niemu można zatuszować pewne rzeczy lub czyny lecz w sercu będziemy czuć ukłucie które będzie towarzyszyć tylko nam lecz i tak boli i rozszarpuje nasze niewinne serce. Jedyne co jest doskonałe w człowieku to jego serce wielka pompa dzięki której reszta organizmu pracuje i jest odżywiana czyż nie jest to piękne? Dla mnie serce posiada jeszcze jedną ważną cechę potrafi współgrać z mózgiem i umie pokazać swój sprzeciw wobec naszych kłamstw i łgarst. Często gdy boli was serce czujecie że to wasza własna wina? Bo ja tak czuję i wtedy naprawiam to wtedy pozwalam aby moje serce prowadziło mnie nawet jeśli oznacza to wejście do rozgrzanego wulkanu czy też zranienie innej osoby. Nasze serca są kruche a zarazem twarde zniosą ból którego nie zniesie umysł. Ludzie kłamią ja też kłamię ale zmieniam się i wyznaczam sobie nową drogę w której mówię prawdę nawet taką która boli albo taką która może odsunąć ode mnie ludzi a wtedy zostanę sam lecz podniosę się bo będę wiedział że ja zrobiłem coś czego oni nie potrafili czyli przyznać się do własnych win i powiedzieć "Przepraszam" ludzie są aktorami a świat to wielki teatr gramy różne role jednak wszystko kończy się tym samym czyli śmiercią ale czy to na pewno koniec? Tutaj powinienem się zatrzymać bo jeszcze nikt nie wie czy śmierć to stan który przenosi nas dalej czy po prostu definitywny koniec wszystkiego. Reasumując nie kłamcie bądźcie szczerzy i prawdomówni aby nie ranić samych siebie i czasami innych!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz