poniedziałek, 23 marca 2015

Szufladkowanie??

Szufladkowanie, czyli, o co chodzi?

Mieliśmy dzisiaj wykłady z zarządzania czasem, ale nie o o chodzi... Padło takie hasło jak szufladkowanie i nakładanie etykietek różnym ludziom. Ale, o co dokładniej chodzi?? Chodzi o wszystko od stylu ubierania po to, jak układasz włosy, a nawet jaką masz orientacje seksualną. A, więc zacznijmy od ubioru tutaj według mnie kwestia jest prosta ja na przykład ubieram się, jak chcę, byle, by mi się podobało. Ale z powodu tego, że mam kolorową kurtkę nie raz słyszałem w autobusie odzywki pod nosem typu "Jaki pedał" albo "boże jakby ktoś mu się zrzygał na kurtkę". Ignoruję takie coś, ponieważ takie odzywki wypowiadają tylko ubodzy w umyśle, więc zaczynanie jakiejkolwiek wymiany zdań z takimi ludźmi jest bez sensu już łatwiej dogadało, by się z małpą. Z kolei z włosami też miałem jeden przypadek, kiedy jakiś mężczyzna myślał, że jestem dziewczyną, ale ogarnął, że jestem chłopakiem i na początku chciał mnie przepuścić w drzwiach, a gdy ogarnął to lekko mnie odepchnął i przeszedł z pochmurną twarzą wygląd jego twarzy dał mi do myślenia, że być może pomyślał coś w stylu "O kobieta przepuszczę... nie zaraz to chłopak, ale mnie oszukał...". Jednak największą dyskryminacja dotyka seksualności! Jak dla mnie, to jest tak hmm widzę całującego się chłopaka z dziewczyną i myślę "OK" i widzę za chwilę całujące się dwie dziewczyny i w głowie gdzieś pojawia się takie coś jak "hmm... ok", ale to już jest "hmm... ok", czyli musiałem dłużej myśleć, ale tak w sumie to niczym się to nie różni. To przecież nie moja sprawa, kto, z kim i, gdzie co robi i jest. Ale dwa moherowe berety pewnie zwyzywały, by parę dziewczyn od antychrystów. Nie można winić również tych babć można winić, za to media oraz kościół, który wizerunek osób homoseksualnych przedstawia jako wcielenie zła. Nie rozumiem też księży, którzy wypowiadają się na temat homoseksualizmu w stacjach telewizyjnych. Mówią, że to zło itp.., ale przecież skąd mogą to wiedzieć, skoro nie pokochali nigdy nikogo... Polska jest krajem zacofania i ciemnoty, ale mam nadzieję, że moje pokolenie i następne będą bardziej oświecone niż nasi rodzice czy babcie i dziadkowie. Przede wszystkim musimy zwracać uwagę na media, ponieważ to one wywołują największy wpływ na nas, ale niestety media często podają przekłamane informacje lub strasznie zmanipulowane. Ale wracając do tematu seksualności starsze pokolenia mają zły obraz gejów i lesbijek przez gwiazdy, które występowały w tamtych czasach... No cóż nic z tym już nie zrobimy starsze pokolenie po prostu musi wymrzeć (nie życzę tego szybko). Podsumowując według mnie lepiej nie interesować się tym czy chłopak całuje się na ulicy z chłopakiem czy dziewczyna z dziewczyną czy chłopak z dziewczyną. W końcu wszyscy jesteśmy tacy sami i żyjemy po to, żeby być szczęśliwi, więc nie odbierajmy innym ich szczęścia prze głupie teksty typu "O patrz dwa pedały się całują!!" albo "Jakie lesby!!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz