poniedziałek, 30 marca 2015

Storczyk i róża czyli jak kwiat z kwiatem

Niestety znów jestem chory co skłania mnie ku bardzo pesymistycznemu myśleniu. Wczoraj robiłem zdjęcia makro kwiatom mianowicie storczykowi i róży myślę że wyszły całkiem dobrze. za niedługo święta więc wymyślę coś specjalnego. Niestety nie mogę się przemóc aby skończyć kolejny dział opowiadania za co strasznie przepraszam ale no cóż znów będzie wolne więc może wtedy coś mi do głowy przyjdzie. Za niedługo postaram się również stworzyć pierwszego posta o fotografii tylko tak za kulis czyli jak ja się przygotowuję do zdjęć i co robię aby wyszły jak najlepiej. Dobrze po tym krótkim wstępie zapraszam do obejrzenia zdjęć. Oraz mam również zapytanie. Mianowicie  czego chcecie aby było więcej na blogu zdjęć czy może jakichś notatek na temat moich przemyśleń a może to i to?? Postaram się dodawać coś na bloga co 3 albo 4 dni ponieważ ostatnimi czasy go zaniedbałem.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz