poniedziałek, 30 marca 2015

Rady Pieseła 2

HEJ!! To znów ja Korra. Nadeszła kolejna część Rad pieseła ostatnio mój pan czuje się źle ale za to ja za niego napiszę rady ;)

1. Jedz jedz i jeszcze raz jedz!! Ostatnio mój pan miał kanapkę z serem ale zgłodniałam więc postanowiłam na własną rękę zdobyć kanapkę. Na szczęście mój pan jest wyrozumiałym człowiekiem to też pozwolił mi zjeść swoją zdobycz ^^

2. Kiedy widzisz że twój pan ma zły humor popraw mu go wygłupiając się lub liżąc go aż zacznie się śmiać lub będzie cię mieć dość!!

3. Ogródek to wasza świętość a że przyszła wiosna pani domu na pewno będzie sadzić kwiatki więc kopcie dziury aby miała gdzie wsadzić te przepiękne kwiaty!!

4.Z wiosną przyszły również nowe szkodniki niestety od kilku dni sama walczę z kretami ale pamiętajcie gdzie kret tam również zabawa ^^

5.Jako że człowieki rozleniwiły się po zimie teraz my psy musimy im przypomnieć że spacery są bardzo zdrowe (poza tym muszę zrzucić troszkę kilo z zimy)...

6.Jeśli twój człowiek rozleniwił się strasznie to jedyne co możesz zrobić z tym problemem to wkraść się do domu i ukraść jego papucie (tylko tak żeby widział) i wybiec na dwór. Gwarantuję że wasz człowiek zacznie was gonić i w ten sposób rozładujesz jego napięcie.

Oto koniec Rad pieseła mam nadzieję że mój pan nie przyłapie mnie gdy piszę... O chyba idzie a więc do zobaczenia ^^

2 komentarze:

  1. pisz takich tekstów więcej to bardzo trafne spostrzeżenia i masz duży dystans do świata i poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za miłe słowa już planuję właśnie więcej takich tekstów ^^

      Usuń