środa, 29 października 2014

Grupa GPS !!


 Ostatnimi czasy czuję się jak róża która szybko i pięknie rozkwita ale równie szybko umiera. Zdjęcie mojego autorstwa ^^ tylko szare tło.


Skrót GPS nie odnosi się do nawigacji tak jak większości się wydaje tylko oznacza - Grupę psychologiczno-profilaktyczną.
Pomaga ona ludziom rozmawiać o różnych trudnych tematykach. Sex, narkotyki, alkohol, papierosy, tolerancja, problemy własne jest ona skierowana do osób od wieku 14 do 18.
Spotkania odbywają się w środy i trwają godzinę.
a i co u mnie mogę dodać. Hmm może to że byłem u psychiatry i stwierdził on już profesjonalnie depresję i mam mieć psychoterapię indywidualną więc nie wiem co to znaczy ale zobaczę. Na razie nie mam potrzeby przepisywania mi antydepresantów więc myślę że nie jest aż tak źle. Chociaż nie mówię pewnych rzeczy temu psychiatrze i moim przyjaciołom też więc ja czuję wewnętrzny rozpad.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz