piątek, 24 października 2014

Walczę!!

Staram się złapać głęboki oddech i zapanować nad rzeczywistością. Ostatnio działo się dużo rzeczy, które zmieniły moje dotychczasowe życie. Pierwsza rzecz przeniosłem się do nowej szkoły pierwszy raz idę do niej w poniedziałek będzie to dla mnie wielkie wyzwanie, ale postaram się mu sprostać. Następnym wydarzeniem była wielka kłótnia z moim przyjacielem, która na szczęście zakończyła się dobrze. Nadal jest mi smutno, ale staram się walczyć z depresją. I tak jest lepiej niż wcześniej, kiedy nie czułem nic a teraz przynajmniej czuję coś więcej niż smutek czuję lekkie oparcie w postaci rodziny i przyjaciół.
Pierwszy raz czuję że obieram nową lepszą ścieżkę w życiu.



Zdjęcia mojego autorstwa nie wiem jak je zrobiłem ale są dla mnie cudowne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz