środa, 21 stycznia 2015

Choroba.

A, więc od poniedziałku jestem chory. I nudzi mi się a jak to u mnie, gdy jestem chory przychodzą mi różne pomysły do głowy. I nudziło mi się... I wpadłem na pomysł, żeby nauczyć się czegoś nowego!! I już od jakiegoś zamierzchłego czasu chcę zrobić Cosplay Ciela Phantomhive z Kuroshitsuji. I w końcu coś znalazłem rysunki pomocnicze do zrobienia ubrań oraz 2 wigi, ale nie wiem, który wybrać ;--; ale wracając wigi zamówię po urodzinach, bo kasa, wtedy będzie ^^ a w ferie muszę się poduczyć szyć. A na razie pokażę wam te wigi i rysunki pomocnicze. Pomóżcie mi wybrać wiga!! Ciel ma dużo strojów to mogę wybierać!!
To jest Ciel Phantomhive dla niewtajemniczonych

Wig#1

Wig#2
Może zrobię kamizelkę jak się szyć nauczę XD






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz