czwartek, 11 grudnia 2014

Oznajmiam ludu!!

Oznajmiam, dostałem statyw do lustrzanki!! A co za tym idzie będę robić za nie długo sesję zdjęć świątecznych. Mam w planach także wystartować z swoimi zdjęciami w "2015 Sony World Photography Awards" ^^ jako amator oczywiście, ale zawsze można spróbować. Oznajmiam również, że depresja mnie nie pokonała i walczę dalej. Jednak muszę zastosować substytuty zielarskie aby nie brać antydepresantów. Skończyły się również spotkania GPS dostałem dyplom oraz aniołka z gipsu ^^ fajnie było, ale już zaplanowałem jak zająć ten czas wraz z moim tatą zamierzamy zacząć biegać 2 razy w tygodniu chodzę już 1 raz w tyg na basen. W depresji dobry jest wysiłek fizyczny, który reguluje napięcie mięśniowe i je rozluźnia. Więc, jeśli ktoś ma depresję czy nawet po prostu zły dzień to lepiej jest pojechać na basen lub pobiegać niż się wkurzać i leżeć do góry nogami. A, więc podsumowując mój własny umysł mnie próbuje zabić życie daje mi bardzo w kość, ale ja się nie ugnę!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz