sobota, 20 grudnia 2014

Czym jesteśmy ??

Ludzie i tyle tylko to słowo przychodzi mi na myśli. Jednak każdy człowiek się od siebie różnie nie mówię tu o wyglądzie tylko tym co siedzi w naszej głowie. Niestety, jesteśmy chciwymi istotami, które cały czas chcą więcej i nigdy nie zaspokoimy swojego apetytu na wiedzę lub jej brak. Ja podzieliłbym ludzi na dwa typy: normalnych i psychopatów. I tu pewnie rodzi się pytanie "Ale dlaczego normalnych i psychopatów" no cóż powiem tak to moje własne poglądy, więc wy je osądzicie. Ale któż, to jest ten psychopata?? Bez mylnego stereotypu psychopata to nie osoba, której jedyną czynnością masowe zbrodnie, które go cieszą. Jest to bardzo mylny obraz stawiamy przez telewizję i media. Psychopata to osoba, która jest skrupulatna w swoich planach potrafi podejmować ryzyko i przyjmować los życia, który niekiedy nie jest dobrym losem. Myślę, że większość ludzi udaje osoby silne a tak naprawdę boją się innych ludzi. Też taki kiedyś byłem, ale już nie. Myślę, że należę do psychopatów, ponieważ niejednokrotnie podejmowałem decyzje, które mogłyby zrujnować moje całe życie niektóre nawet zachwiały równowagę mojego świata. Jednak powracając do tematu psychopaci w stanie poświęcić wszystko aby osiągną cel! Wielu ludzi boi się chodzić nocą przez ciemny las lub ciemne wąskie uliczki. Psychopata zaś nie bałby się chodzić po takich drogach, ponieważ nie odczuwa irracjonalnego strachu przed zwierzętami czy ludźmi. Normalny człowiek zaś potrafiłby w 1 sekundę wymyślić 1000 czarnych scenariuszy tego co, by się stało, gdyby był tam jakiś morderca lub groźne zwierzę i w efekcie wybrałby dłuższą drogę. Dam dzisiejszy przykład : Jechałem autobusem obserwowałem ludzi w, nim. Do autobusu wsiadł pijany facet, który ostro klną widać było po niektórych ludziach, że budził w nich strach co zadziwiające, gdy ten facet przechodził obok nich twarze ludzi pochmurniały i wyrażały złe emocje. A jeszcze gorsze było to, że na następnym przystanku wsiadła młoda kobieta a ludzie zachowywali się do niej tak samo, jak w stosunku faceta, który był pijany. Co z tego wynika?? Hmm tylko, tyle że ludzie boją się ludzi. Co jest irracjonalne, ponieważ jako społeczeństwo powinniśmy sobie ufać. Smutne, że tak nie jest. Wracając do sprawy byli też w autobusie ludzi, których pijany facet nie wzbudził żadnych emocji. Mogę stwierdzić na podstawie tego, że ci ludzie albo mieli styczność z takimi ludźmi albo nie posiadają emocji i puści lub trzecia możliwość tak jak psychopaci nie skupiają się na durnych ludziach i ich ignorują, ponieważ tacy ludzie dla nich jak robaki. Ludzie normalni płochliwi a psychopaci odwrotnie jednak ludzie zwykli przyparci do muru zaczynają atakować a psychopaci podejmują walkę słowną i potrafią dobrze dobierać słowa aby zdobyć przychylność innych. zauważyłem również, że potrafię odgadywać prawdziwe emocje ludzi. Tego fenomenu nie jestem w stanie wyjaśnić myślę jednak, że należy on do cech ludzi psychopatycznych. Ludzie psychopatyczni to tacy, którzy nie mieli lekko. Bo tak naprawdę psychopaci to zwykli ludzie, których życie uderzyło. Psychopaci nie poddają się zawsze znajdują jakieś wyjście. Ja np: Nie wiem, po co żyję, ale i tak będę żyć nawet, jeśli to życie będzie męczące i nie skończy się happy endem. Człowiek normalny jest naturalnym tchórzem, którego dopadnie przeszkoda, która zniszczy całe jego dotychczasowe życie to ten człowiek podda się i będzie chciał popełnić samobójstwo lub uciec w bezsensowne nałogi. A psychopata będzie rozważał samobójstwo i ucieczkę w nałogi, ale nie zrobi tego, ponieważ będzie dla niego to równoznaczne z poddaniem się a on nie jest tchórzem. Podsumowując psychopaci to nie mordercy tylko doskonali mówcy i ludzie, których cechuje walka do końca. A normalni ludzie niestety szarzy i podobni do siebie. Na koniec dodam że to tylko moje własne spostrzeżenia i w żaden sposób nie musisz się z nimi zgadzać a no i jeszcze jedno podzielcie się swoją opinią na temat ludzi!!

4 komentarze:

  1. Ciekawy punkt widzenia c: w sumie z większością stwierdzeń się zgadzam i mam pyt. do którego typu się zaliczam ?
    Wyrocznia Wonderland ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ty wyrocznio zaliczasz się psychopatów :P, ponieważ masz zdolności dzięki, którym potrafisz powiedzieć co się może stać albo wskazać na niektóre znaki, które są ważne a inni nie potrafią ich zauważyć.

      Usuń
  2. Psychopata to ktoś zupełnie inny.To nie jest ktoś kto nie odczuwa strachu.Jest to rodzaj osobowości sklasyfikowany przez psychologię.

    I tak dla ciekawości polecam :-) http://kobieta.wp.pl/kat,26325,title,Jak-rozpoznac-psychopate-Z-pozoru-normalny-facet-moze-okazac-sie-niebezpieczny,wid,16243303,wiadomosc.html?ticaid=114292

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem :P ale relacjonuje to z mojej strony hehe mam dziwne postrzeganie świata.

      Usuń