niedziela, 14 września 2014

Ja woah...#entuzjazm wiele#moc#życie#czytaj bo inaczej umrzesz!

Przybliżę wam kim jestem jestem roztrzepaną emocjonalnie i na duchu osobą, która jest zbyt szczera jednak nie do bólu na szczęście. Myślę zbyt dużo o świecie i to sprawia mi kłopoty w życiu. Najlepszym i zarazem najgorszym uczuciem, które odczuwam prawie cały czas jest smutek połączony z lekką radością. Jestem młody mam dopiero 16 lat. Ludzie pewnie myślą, że jak się ma 16 lat to się nic o życiu nie wiem, ale tak mogą myśleć tylko ci zwykli ludzie, a nie szaleni jak ja. Heh no cóż jestem też leniem nie umiem matematyki. Kocham sztukę i dlatego fotografuję wszystko dosłownie wszystko! Mój roztrzepany umysł mówi mi, że mam coś ze sobą nie tak, ale to ignoruję, bo słucham wyłącznie głosu serca a rozum pff niech spada gdzieś dalej na drugi plan. Kocham naturę, ale niestety coraz częściej nie potrafię jej znaleźć, bo mi sąsiad dom wybudował w miejscu, gdzie były ładne pola i teraz moje zdjęcia z lustrzanki aż tak ładnie nie wyglądają mniejsza zdradzę, tylko że chyba cierpię na "Nie możność życia w tym świecie" w skrócie to będzie NMŻWTŚ. A dobre cechy, a więc jestem miłym człowiekiem i szczerym, ale niekiedy mam ochotę oderwać łby niektórym osobą albo, żeby wpadły pod auto, ale to takie moje ciche myśli. Próbowałem być niemiły dla ludzi, ale traktowali to oni jako żart ehh... Chyba naprawdę muszą mnie lubić, za to ja nienawidzę ludzi fuj są obrzydliwi. Ps: nie jestem człowiekiem tylko szalonym humanoidem, który jest człowiekiem, ale, nim nie chce być xd. Życie mnie nudzi wole podróże, ale jestem na nie zbyt leniwy co się wyklucza. Lubię herbatę z mlekiem, kakao. gorącą czekoladę. Jedyni ludzie, których lubię to moi bliscy przyjaciele i oczywiście rodzina. Okay najbardziej kocham moje pieski, ale tylko dlatego, że one na mnie nie będą krzyczeć "Czemu się nie uczysz!! Posprzątaj pokój, bo wygląda jak po pobojowisku". Mimo to jestem osobą czującą i najważniejsze jestem introwertykiem. Cóż to tyle za niedługo pewnie pochwalę się moimi zdjęciami, ale to nie teraz ehh muszę iść spać, bo jutro pieprzona szkoła.potrafimy wydać pieniądze na bezmyślne zaspokajanie potrzeb, które możemy od czasu do czasu odrzucić.
Gdybyśmy zechcieli moglibyśmy nauczyć się odpowiedzialności za każde życie, które istnieje na naszej planecie, tymczasem prowadzimy bezmyślne wojny w imię idei Boga jednak Bóg już dawno przestał się nami interesować. Codziennie zmagam się z wieloma pytaniami odnośnie świata a jedno jest naprawdę ważne, po co żyjemy?? Bo na pewno nie po, to by niszczyć wszystko, co staje nam na drodze.
Więc proszę szanuj Świat a on zacznie szanować ciebie.
W tym blogu zamierzam opisywać wszystko, co przyjdzie mi do głowy nie powstaje on po to, aby hejtować ludzkość tylko dla wyrzucenia z siebie najgłębszych przemyśleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz